Urządź się jak Sherlock Holmes - inspiracje wystroju wnętrz z Westwing


Aloha chłopcy i dziewczęta!

Wszyscy Ci, którzy obserwują mnie na Instagramie, Facebooku bądź też znają mnie osobiście zdążyli zauważyć, że od pewnego czasu jestem ogromną fanką Sherlocka Holmesa. Zaczęło się niewinnie - od serialu z Benedictem Cumberbatch'em, a osiągnęło poziom godny psychofanki. Do tego stopnia, że produkuję sherlockowe zakładki i koszulki, zbieram wszystkie książki, mangi i DVD mu poświęcone - a nawet planuję wygląd domowej biblioteki, którą zamierzam oddać mu hołd. Wiem - to może być dziwne ale wszystko zaraz wytłumaczę.

Snucie planów i marzenia o tym jak będzie wyglądała owa biblioteka toczyło się do niedawna tylko w mojej wyobraźni. W ostatnich dniach nabrało jednak pełnowymiarowych rozmiarów, a nawet doczekało się wizualizacji dzięki kampaniom organizowanym przez klub zakupowy Westwing. Jeśli nie znacie jeszcze tego klubu serdecznie zapraszam Was tutaj. Portal wyróżnia się na tle innych tym, że regularnie organizowane są tu nowe tematyczne kampanie, w których zakupić można limitowane, niebanalne i klimatyczne produkty do wnętrz. Specjalnie użyłam tutaj słowa produkty, bowiem Westwing nie ogranicza się jedynie do mebli czy dodatków. W ramach każdej kampanii znaleźć można tam niemal wszystko, by całkowicie wyposażyć konkretne wnętrze.

To co podoba mi się w kampaniach to ich zróżnicowanie tematyczne. Jeśli dany temat Cię interesuje - jesteś pewien, że w ofercie znajdują się same ciekawe perełki. Jeśli zaś nie lubisz jakiegoś stylu, automatycznie omijasz nieinteresujące Cię produkty. W snuciu moich wizji sherlockowego pomieszczenia pomogły mi szczególnie dwie kampanie: "W stylu brytyjskich elit ", a także "Dom po drugiej stronie lustra" - i choć wydawałoby się, że  ta druga mocno związana z Alicją w Krainie czarów nie ma nic wspólnego z mieszkaniem przy Bakerstreet 221B - to znalazłam w niej wiele elementów, których nie powstydziłby się współlokator Watsona. Szczególnie do gustu przypadły mi szufladniki imitujące stosy książek oraz piękne fotele, kanapy i szezlągi

Mam nadzieję, że wybór produktów oraz kolaże, które przygotowałam przypadną Wam do gustu, jeśli jednak lubicie inne klimaty jeszcze raz zapraszam Was  na stronę Westwing gdzie poznać możecie wszystkie obecne kampanie!

1 mieszkanie w stylu sherlocka holmesa westwing melodylaniella stylowe szufladniki ksiązki ciekawe dodatki do domu salonu

2 mieszkanie w stylu sherlocka holmesa bakerstreet 221b fotele kanapy ciekawe dodatki meble do salonu w londyńskim stylu

3 mieszkanie w londynskim stylu szafki stoliki szufladniki półki szafeczki w stylu sherlocka holmesa styl wiktoriański ciekawe dodatki meble do mieszkania

4 ciekawe dodatki do mieszkania w stylu sherlocka holmesa szafki lampki poduszki wazony zegary dodatki melodylaniella westwing w londynskim klimacie

Od niedawna zakupów możecie dokonywać również stacjonarnie gdyż wraz z początkiem roku w warszawskiej Arkadii miało miejsce otwarcie pierwszego salonu Westwing. Oferta sklepu nie będzie zapewne tak bogata jak sklepu internetowego - warto jednak przy okazji zajrzeć i zainspirować się cudownymi aranżacjami wnętrz.


Która kampania ze strony przypada Wam do gustu najbardziej?

38 Comments

  1. Taki starodwny styl - podoba mi się to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie ramki, też muszę zacząć oglądać serial o Sherlocku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ inspirujące! Chętnie zmieniłabym coś w moim otoczeniu, muszę wybrać się po jakieś dodatki :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki miętowy fotel by mi się przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanka serialowego Sherlocka BBC co prawda nie jestem, za to filmowego z Roberten Downeyem jak najbardziej .Byłam ostatnio w Escape the Room o właśniej takiej tematyce i pokój był świetnie urządzony, a zagadka przemyślana :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fotele podbiły moje serce <3 klimatyczne, zapewne wygodne i tak melancholijne! Już wyobrażam sobie zapaść się w te fotel z książką w ręku, gorącą herbatą... <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy moim uwielbieniu do skandynawskiego minimalizmu, raczej nic tam dla siebie nie upoluję.. ale kto wie! Zajrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mis się te szafki i stolik,świetne dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy! Uwielbiam westwing:D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Westwing jest genialny! Od dawna ich śledzę i czekam jak zrobię remont salonu (startujemy w maju) bo wtedy chcę zrobić napad na dodatki od nich ��

    OdpowiedzUsuń
  11. super inspiracje, w oko wpadły mi szufladniki i szafki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki styl nie jest w moim guście. Wolę skandynawskie rozwiązania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodobał mi się miętowy fotel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W sumie mogłoby mi się podobać w takim wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow bardzo podobają mi się takie dodatki do domu, a te stoliczki z szufladkami są super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szafeczki sa swietne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie :) Moglabym tak mieszkac :D

    OdpowiedzUsuń
  18. taki szezlong widziałabym u siebie w sypialni:D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham ten serial, ale jakoś chyba nie mogłabym mieć dodatków czy mieszkania w takim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobaja mi się takie mebelki - regał chętnie bym przygarnęła :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Styl wystroju wnętrz totalnie nie w moim stylu, ale jak na Sherlock'a Holmes'a idealny :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. inspiracje naprawdę piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak tylko weszłam na stronę to, aż mnie zatkało od ilości inspiracji ;) Za to uwielbiam Twojego bloga, bo kiedy tu nie zajrzę jestem mile zaskakiwana jakimiś nowościami i toną inspiracji <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny pomysł na posta!
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialny pomysł na wpis,a meble super i rzeczywiście oddają klimat z Baker Street ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Sherlocka! Wczoraj kupiliśmy grę planszową Sherlock :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten miętowy fotel jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy wystrój, podobaja mi się fotele

    OdpowiedzUsuń
  29. To nie do końca mój styl, ale turkusowy fotel pasowałby do wielu wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zdecydowanie jestem za Sherlockiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa inspiracja, ten brytyjski styl ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️