Zawartość mojej torebki + LBA

a szara filcowa listonoszka manzana co jest w mojej torebce liebster blog award melodylaniella jesienne torebki

Aloha chłopcy i dziewczęta!

Kobieca torebka to worek bez dna - niezależnie od rozmiaru pomieści więcej niż by się zdawało. Po całym świecie krąży o niej wiele opowieści, co najlepsze - zazwyczaj przekazywanych męskimi ustami. Wiele modeli torebek stało się torebkami kultowymi, a niektóre doczekały się nawet swoich stron na  Wikipedii. Moja spełnia swoją rolę w 100%. Czasami zastanawiam się wręcz czy nikt, nie rzucił na nią zaklęcia zmniejszająco-zwiększającego. W dzisiejszym poście zajmę się zatem tematem, który nurtuje chyba każdą posiadaczkę tego cudownego dodatku - czego nie może zabraknąć w damskiej torebce?

Aktualnie moja torebka to filcowa listonoszka od firmy Manzana. Szara torebka ze skórzanymi dodatkami w zielonym odcieniu idealnie pasuje do  szarego płaszcza, parki khaki i stonowanych jesiennych stylizacji. Pomieści wiele, jej format umożliwia mi również transport komputera, co nie  zdarza się mi często ale jednak czasami się przydaje. Co jeszcze można znaleźć w mojej torebce? Zaczynamy odliczanie!

#Trio idealne
Pierwsze skrzypce w mojej torebce gra zawsze trio: portfel, klucze i okulary. Nie jestem ślepa jak kret ale bardzo dużo czasu spędzam przed  komputerem dlatego też wręcz nie rozstaje się z moimi zerówkami z antyrefleksem. Klucze spięte mam zaś zawsze w jeden wielki pęk, tak by móc szybko znaleźć je w torebce. Pojedynczo - zginęłyby bowiem jak igły w stogu siana. 

#Coś do bazgrania i notowania ważnych informacji
Prócz mnóstwa niepotrzebnych paragonów, starych biletów, karnetów i ulotek w mojej torebce na stałe gości notatnik, kalendarz oraz długopis. To  moje małe must-have, by w każdej chwili móc zanotować najważniejsze informacje czy rzeczy, o których nie mogę zapomnieć. Notatnik przydaje się również na uczelni - nie tylko do notowania treści wykładowych ale również do obmyślania kolejnych postów jakie dla Was przygotowuję :)

#Media zawsze przy sobie
Kolejne rzeczy, które wymienię są dla mnie furtką do kultury i mediów. Mowa tutaj o telefonie, czytniku książek, słuchawkach i Clippo, o którym pisałam Wam w poprzednim poście. Słuchanie muzyki, czytanie książek w wolnych chwilach oraz robienie zdjęć i przeglądanie moich kont  społecznościowych to moja codzienność, dlatego też wszystkie wymienione sprzęty towarzyszą mi zawsze i wszędzie. Nie jestem jednak uzależniona i potrafię odłożyć telefon daleko w kąt. Grunt to zachowanie równowagi!

#Kosmetyczne must have
Połowę torebki zajmuje moja kosmetyczka. Na co dzień nie noszę pudru i podkładu ale czasami zdarza mi się je do torebki wrzucić. Częściej w mojej  kosmetyczne znaleźć można szczotkę The Wet Brush, perfumy (obecnie z kolekcji Zoella Beauty), liczne pomadki, krem do rąk oraz żel  antybakteryjny. W mojej kosmetyczne mieszka również Owca Nocy Łowca - Gustaw, którego co niektórzy z Was mogą znać z Instagrama. W mojej torebce  nie brakuje również chusteczek nawilżanych oraz higienicznych, które są niezwykle kolorowe i nawet w przypadku kataru potrafią umilić dzień. Takie  kolorowe chusteczki możecie za grosze nabyć w Tigerze - robią wrażenie i aż szkoda ich używać ;) Zawsze przy sobie posiadam też małą apteczkę -  leki przeciwbólowe, antyalergiczne i plastry z opatrunkami. Ze względu na moje alergie w torebce noszę również wodę morską. Nigdy nie brakuje mi też zwykłej wody mineralnej. 

listonoszka na jesien manzana melodylaniella ciekawe torebki z filcu

szara filcowa listonoszka torebki manzana na jesien co jest w mojej torebce melodylaniella

szara jesienna torebka z filcu ze skorzanymi dodatkami manzana torby na jesien listonoszka liebster blog award melodylaniella

szara jesienna listonoszka manzana melodylaniella ciekawe pomysly na torebki

co skrywa moja torebka kalendarz jesien notatnik filcowa listonoszka manzana melodylaniella

melodylaniella jesienne torebki na jesien tiger manzana filcowa listonoszka

melodylaniella manzana co jest w mojej torebce filcowa jesienna listonoszka torby torba melodylaniella

melodylaniella ciekawe rzeczy co jest w mojej torebce filcowa listonoszka na jesien manzana

manzana co jest w mojej torebce filcowa szara listonoszka ze skórzanymi dodatkami

Mówi się "pokaż mi swoją torebkę, a powiem Ci kim jesteś" - ja swoją wraz z całą zawartością ukazałam Wam w pełnej krasie, a teraz uchylę jeszcze  rąbka tajemnicy o sobie ze względu na nominację do Liebster Blog Awards przez kochaną Shadowbey! Zabawa polega na odpowiadaniu na 11 zadanych pytań oraz zadaniu kolejnych i nominowania do zabawy następnych 11 osób! 

1. Na nowy sezon jakiego serialu czekasz najbardziej?
Idealne pytanie zadane w idealną porę! Właśnie wczoraj obejrzałam 1 odcinek drugiego sezonu serialu "Poldark. Wichry losu". Czekam jeszcze na kolejny sezon "Stranger Things" oraz "Sherlock'a Holmes'a". 

2. Najlepszy/a i najgorszy/a aktor/ka według ciebie? 
Lista najlepszych aktorów składa się u mnie z nazwisk takich jak: Owen Wilson, Aidan Turner, Chris Hemsworth, Benedict Cumberbatch,  Bradley Cooper, Russell Brand oraz Jake McDorman. Do ulubionych aktorek zaliczam Helenę Bonham Carter, Emmę Watson oraz Jennifer Lawrence. 
Jeśli miałabym wskazaś najgorszego aktora mój typ padnie na: Borysa Szyca najgorszą aktorką nazwałabym zaś Lindsay Lohan.

3. Gdzie odbyłaby się twoja wymarzona podróż?
Mam mnóstwo miejsc, które chciałabym odwiedzić. Ciężko określić mi zatem to jedno jedyne miejsce ale powiedzmy, że podróż po Stanach Zjednoczonych zaliczałabym do tych wymarzonych.

4. Jaki jest twój ulubiony gatunek filmowy?
Zdecydowanie przygodowe filmy fantasy oraz filmy akcji z domieszką sci-fi. Nie stronię jednak od komedii romantycznych.

5. Możesz mieć cokolwiek chcesz, co wybierasz?
Zdrowie dla siebie i najbliższych. 

6. Jakie były najlepsze wakacje twojego życia?
Zdecydowanie te spędzone w Chorwacji.

7. Za co lubisz lub nienawidzisz jesieni?
Jesień lubię za prześliczne widoki w słoneczne dni, ciepłe skarpety i smakowite herbaty. Nienawidzę zaś za ulewny deszcz.

8. Masz możliwość przenieść się w czasie i przestrzeni, gdzie się udajesz?
Do Asgard'u zakumplować się z Thorem.

9. Trzy słowa opisujące twój styl to?
Rockowy, niebanalny, wygodny.

10. Ulubiona marka kosmetyków?
Szczerze mówiąc nie mam ulubionej marki. Cenię sobie wiele produktów różnych marek. Sekret tkwi w kosmetykach, a nie w nazwie ich twórców. Ostatnio szaleję jednak za kosmetykami z linii Zoella Beauty.

11. Jaką planujesz dla siebie przyszłość?
Pozytywną, kolorową i satysfakcjonującą!

Osoby, które nominuję to:
-http://www.subiektywnieoksiazkach.pl
-http://rzetelne-recenzje.blogspot.com
-http://aneczkablog.blogspot.com
-http://ispossiblee.blogspot.com
-http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com
-http://kosmetykofanki.blogspot.com
-http://zmojejstronylustra.blogspot.com
-http://czerwonafilizanka.blogspot.com
-http://renia114.blogspot.com
-http://super-sparkle.blogspot.com
-http://perypetieoliwii.blogspot.com

Pytania dla Was:
1. Ulubiona piosenka ostatnich dni?
2. Znienawidzony dzień tygodnia?
3. Jakie napoje lubisz pić jesienią?
4. Książka której nie lubisz?
5. Dostajesz extra kieszonkowe - co kupujesz?
6. Aktor, którego chciałabyś poznać osobiście?
7. Rzecz, której próbowałaś się nauczyć ale bezskutecznie?
8. Jaka jest Twoja ulubiona knajpa/ restauracja?
9. Za dużo czasu spędzasz na?
10. Jakiego programu w telewizji nie możesz przegapić?
11. Kosmetyk, który używasz codziennie?

Już nie mogę doczekać się Waszych odpowiedzi!
A co Wy nosicie w swoich torebkach?

43 Comments

  1. Mega torebka <3 Ja mam chaos w torebce :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Listonoszka super :) Kosmetyczka ogromna :D Ja ostatnio noszę tylko jakieś masełko do ust i olejek do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna, ale kosmetyki stanowią tylko jakieś jej 30% :D

      Usuń
  3. Mam ochotę na filcową torebkę, ale boję się że szybko się sfilcuje i będzie koszmarna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten filc jest dobrej jakości i taki horror mnie nie czeka :)

      Usuń
  4. Ja jakoś nie przepadam za filcowymi torebkami :) ale masz co dźwigać Kochana! :D u mnie też obowiązkowo portfel, klucze, chusteczki, leki przeciwbólowe, plastry, krem do rąk, błyszczyki, szminki :D kalendarz noszę tylko jak naprawdę muszę(jest mega ciężki) no i zawsze brakuje mi czegoś do pisania :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna torebka :) U mnie wszystko żyje własnym życiem, a potem jak trzeba coś znaleść to zawsze muszę wywalić zawartość torebki, aby znaleść daną rzecz :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w zasadzie mało mam w torebce:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja w torebce mam zdecydowanie mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka jest prześliczna! Ja jestem chyba jedną z nielicznych kobiet, które nie noszą chusteczek xD Jakoś zawsze o tym zapominam. No i oczywiście zawartość mojej torby to istny chaos :P

    OdpowiedzUsuń
  9. W mojej jest o połowę mniej rzeczy 😄 ale mam w planach kupić małą kosmetyczkę do torebki.
    Dziękuję za nominację. Odpowiem w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taka torebka to kompletnie nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, sporo trzymasz w torebce :) Też zbieram kopce paragonów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. konkretna torebka :) Moja tak wygląda podczas wycieczek :) a w pracy mam mniej rzeczy ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć na zadane pytania :)a w torebce mam wielki bałagan :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że masz tak samo dużo rzeczy w torebce jak ja :) Ale lepiej nosić niż się prosić :D charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana odpowiem ci tu bo mam kilka zaległych postów i nie wiem kiedy bym zrobiła ten wpis :(
    Pytania dla Was:
    1. Ulubiona piosenka ostatnich dni?
    leona lewis footprints in the sand

    2. Znienawidzony dzień tygodnia?
    3. Jakie napoje lubisz pić jesienią?
    gorące i rozgrzewające :) najlepiej herbatki z dodatkiem plasterka pomarańczy i przyprawami :)

    4. Książka której nie lubisz?
    Ostatnio nie mam czasu na książki :(

    5. Dostajesz extra kieszonkowe - co kupujesz?
    Karmę dla zwierząt i zanoszę ją do schroniska :)

    6. Aktor, którego chciałabyś poznać osobiście?
    Nie urodził się jeszcze taki :P

    7. Rzecz, której próbowałaś się nauczyć ale bezskutecznie?
    hmmm chyba przestać przeklinać, przestać jeść słodycze... ( oj tak uwielbiam. na słodkie jestem jak sroka na złoto :D )

    8. Jaka jest Twoja ulubiona knajpa/ restauracja?
    Najlepsza kuchnia domowa, szczególnie mojej babci <3
    Do restauracji bardzo rzadko chodzę

    9. Za dużo czasu spędzasz na?
    Chyba zdecydowanie jest to internet. Od momentu kiedy zaczęłam prowadzić bloga to oprócz pracy ( która również mnóstwo czasu mi pochłania ) jest spędzanie wolnej chwili w sieci

    10. Jakiego programu w telewizji nie możesz przegapić?
    w sumie wszystkie kulinarne :) HK oglądałam namiętnie, do momentu aż Amaro nie odszedł :(

    11. Kosmetyk, który używasz codziennie?
    Pianka do mycia twarzy, płyn micelarny, tonik, żel pod prysznic, balsam, krem,
    (kosmetyki do makijażu też ale nie zawsze )

    OdpowiedzUsuń
  16. Spora zawartość, spodobała mi się ta torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna ta torebka.W sumie zawartość mojej torebki wygląda podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja to aż tylu rzeczy nie nosze w torebce, ale też umiem wszystko do niej zapakować jak trzeba :D

    Pozdrawiam i życzę cudownej niedzieli :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana dziękuję za nominację :D Może też odpowiem tu, tak jak koleżanka kilka komentarzy wyżej. Niestety też mam sporo zaległych postów. A tutaj, to odpowiem raz dwa :D

    1. Ulubiona piosenka ostatnich dni?
    Nie mam ulubionej piosenki. Mam całą listę na Spotify :)

    2. Znienawidzony dzień tygodnia?
    Zdecydowanie nie przepadam za poniedziałkiem :P

    3. Jakie napoje lubisz pić jesienią?
    Gorąca i aromatyczna czekolada :D Chętnie sięgam też po pyszne herbatki.

    4. Książka której nie lubisz?
    Skrzydlate cienie...Nie wiem- jakoś do mnie nie trafia...

    5. Dostajesz extra kieszonkowe - co kupujesz?
    Wycieczkę dla całej mojej rodzinki :D

    6. Aktor, którego chciałabyś poznać osobiście?
    Chyba nie ma takiego :P

    7. Rzecz, której próbowałaś się nauczyć ale bezskutecznie?
    Matematyka :D Ha ha ha. Zagadnienia, twierdzenia...to nie moja bajka :P W szkole preferowałam raczej przedmioty humanistyczne :D

    8. Jaka jest Twoja ulubiona knajpa/ restauracja?
    Nie mam. Nie chodzę aż tak często do restauracji, by powiedzieć, że któraś jest moją ulubioną .

    9. Za dużo czasu spędzasz na?
    Zdecydowanie za dużo czas spędzam na myśleniu/zamartwianiu się o coś...co w zasadzie nie jest tego warte.. Czas to zmienić.

    10. Jakiego programu w telewizji nie możesz przegapić?
    Ja telewizji za dużo nie oglądam, więc jak jakiś program mi umknie...tragedii nie ma :P

    11. Kosmetyk, który używasz codziennie?
    Jeśli chodzi o makijaż, to mogę zrezygnować z wielu rzeczy...ale tusz i produkty do brwi muszą być :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Spora zawartość, ja w swojej nie mam nawet połowy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem że ciekawy i wypchany po brzegi post :) Jak znajde moment to na pytania odpowiem ;)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny post! Ja ostatnio zdecydowanie wole male torebki w ktorych za duzo sie nie miesci, tazke zrezygnowalam nawet z portfela! Wrzucam luzem karte kredytowa, jakas gotowke, klucze i telefon!

    OdpowiedzUsuń
  23. Torebka sliczna. Ja tez mam zawsze kupe niepotrzebnych paragonow w torbie :P Dziekuje za nominacje!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje za nominacje kochana postaram się odpowiedzieć w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ciekawa ta torebka :D u mnie praktycznie to samo tyle że bez notesów :D zapisuje w telefonie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna torebka, nie wiem tylko jak ci się to wszystko tam zmieściło, na serio musiało być rzucone jakieś zaklęcie :D

    Pozdrawiam kochana:* KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Super masz tą torebke ;3


    https://allegiant997.blogspot.com/2016/10/halloween.html

    OdpowiedzUsuń
  28. U mnie w torebce zazwyczaj znajduje się maksymalnie 5 rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, ciężką masz torebkę ;). Ja w swojej mam organizer z kosmetykami i portfel i ... też w sumie jest ciężka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sporo w tej torebce u Ciebie można znaleźć :D U mnie na stałe są tylko :portfel, telefon, klucze, chusteczki i parasol :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja torebka to studnia bez dna. Jest w niej kilka stałych rzeczy, a część zmienia się w zależności do miejsca, do którego się udaję.
    Co do najgorszych aktorów - mamy takie samo zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna torebka i jej zawartość!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że tu jesteś! Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad!
--------------------------------------------------------------------------------------------
⚠️KOMENTARZE ZAWIERAJĄCE LINKI, ADRESY BLOGA LUB REKLAMY NIE BĘDĄ AKCEPTOWANE!⚠️